Grau Superior en
Màrqueting i Publicitat
Titulació Oficial
FP
Màrqueting i Publicitat
-
2 anys Lectius
-
370 h Pràctiques
-
Curs 24/25 Inici
En el cicle superior Màrqueting i Publicitat, els estudiants adquireixen coneixements fonamentals sobre estratègies de màrqueting, recerca de mercat, gestió de marques, publicitat digital i tradicional. Aprenen a desenvolupar campanyes efectives, utilitzar eines analítiques, comprendre el comportament del consumidor i aplicar conceptes creatius per a construir i promoure marques de manera impactant en diversos mitjans.
Descobreix on estudiar l'FP de Màrqueting i Publicitat
Requisits d'accés
Grau Mitjà, Batxillerat o equivalent.Empreses Col·laboradores
INFORMA'T!
Contacta amb un dels nostres assessors d'admissions i consulta quins descomptes hi ha disponibles.Per què estudiar el cicle superior de Màrqueting i Publicitat?
Estudiar el cicle superior en Màrqueting i Publicitat pot oferir oportunitats i beneficis, tant a nivell personal com professional. Aquí hi ha algunes raons:
-
Estratègies digitals
Amb l'auge de la tecnologia, el màrqueting digital s'ha tornat essencial; estudiar màrqueting i publicitat brinda habilitats en publicitat en línia, xarxes socials i anàlisis de dades.
-
Rellevància Global i Digital
Les habilitats adquirides són aplicables a nivell mundial i se centren en el màrqueting digital, posicionant als professionals per a abordar els desafiaments contemporanis i les tendències digitals.
-
Ampli camp laboral
La demanda de professionals en màrqueting i publicitat és constant, ja que les empreses busquen promoure els seus productes i serveis de manera efectiva.
Pla d'estudis d'FP de màrqueting i publicitat: Mòduls que cursaràs
Els mòduls que cursaràs al llarg del cicle formatiu:
Primer any:
- Gestió econòmica i financera de l'empresa
- Polítiques de màrqueting
- Màrqueting digital
- Recerca comercial
- Anglès
- Formació i orientació laboral
Segon any:
- Disseny i elaboració de material de comunicació
- Mitjans i suports de comunicació
- Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting
- Treball de camp en la recerca comercial
- Llançament de productes i serveis
- Atenció al client, consumidor i usuari
- Projectes de màrqueting i publicitat
- FCT
Sortides professionals del tècnic superior en màrqueting i publicitat
El Grau Superior de Màrqueting i Publicitat va presentar un increment en el nombre de contractacions del 48% en 2021 respecte a l'any anterior. La tendència del mercat laboral indica que s'espera que el sector continuï creixent gràcies a la demanda de professionals especialitzats en màrqueting digital.
*Font: SEPE (2021)
Un tècnic en màrqueting i publicitat pot treballar en agències, departaments de màrqueting d'empreses, mitjans de comunicació i consultories amb alguns d'aquests perfils: